נוחות או פאר- כל מה שחשוב לדעת בעת עיצוב וילות

 

כל מי שמגיע לוילה יוקרתית מיד יכול להבחין בהבדל- האווירה האביזרים ותחושת היוקרה. גם לגודל הוילה והשימוש בחומרים האיכותיים יש חשיבות רבה  וכשכל המרכיבים מצטרפים ביחד נוצרת תחושת הידור. עיצוב וילות עושה את ההבדל בין דירה שרבים מבחינים בה לבין דירה שלא מספיקים להסתכל עליה.

נוחות ו.. נוחות

עיצוב פנים יוקרתי מתמקד במטרה אחת: נוחות. מבחינתם של מעצבי פנים הכל מתחיל ונגמר בנוחות. עיצוב וילות יוקרתי שאינו יעיל ואינו פונקציונאלי לא נחשב לכזה המושך לקוחות פוטנציאלים המבקשים ליהנות בבית. בין אם מדובר בסלון או בחדר  השינה, עיצוב הוילה חייב לתת תחושה נוחה במיוחד ולהעניק לאנשים הרגשה שהם יכולים ליהנות בבית.

אפשר לגעת

עושר נחשב למרכיב עיקרי בבתי יוקרה, אך בשונה ממוזיאונים בהם מוצגים צבעים ואלמנטים שונים בהם אסור לגעת, כאן המטרה היא לגעת כדי להתרשם. לא פעם ניתן לראות ריהוט יוקרתי המתהדר בצבעים מעניינים כזה שפשוט יתחשק לגעת בו.

עבודתו של מעצב פנים

אם מתחשק לגעת בריהוט, סימן שמישהו עשה עבודה טובה. על העבודה הטובה אחראי מעצב פנים הרואה לנגד עיניו את האנשים  העתידים לגור בוילה את כל הרצונות,החלומות והסגנון האישי תוך שילוב החזון האישי שלו. בין אם מדובר במטבח או בחדר העבודה- עיצוב וילות הוא דבר שחשים בו בכל מקום בדירה.

 

לפרטים נוספים צרו קשר

 
 
 
   
דילוג לתוכן